رییس اتاق تعاون استان تهران اولویت عملکرد اتاق جذب حداکثری تعاونی ها و اتحادیه ها، همچنین شبکه سازی و تعامل درسطح استان تهران است.

محمد خان بلوکی رئیس اتاق تعاون استان تهران از عملکرد اتاق تعاون در سال ۱۴۰۲ و اهداف جدید در سال ۱۴۰۳ گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، محمد خان بلوکی ،رئیس اتاق تعاون استان تهران به عملکرد اتاق تعاون در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت:  اتاق تعاون تمامی تلاش خود برای بررسی آخرین وضعیت تعاونی های تحت عضویت اتاق تعاون استان را در دستور کار خود قرار داده و بطور مداوم در حال پیگیری میباشد.
همچنین طی برنامه مصوب هیئت رییسه اتاق روند شناسایی، تشکیل تعاونی ها و اتحادیه های تخصصی استان تهران و پایش اتحادیه ها و تعاونی های موجود در دستور کار ویژه معاونت تعاون اتاق قرار دارد.

وی افزود: مهمترین اتفاق در سال ۱۴۰۲ همبستگی سه اتاق بازرگانی تهران,اتاق اصناف و اتاق تعاون بوده است که امسال ضمن افزایش ظرفیت حضور تعاونی ها و اتحادیه ها در نمایشگاه فروش بهاره با همت اتاق های سه گانه تهران برگزار گردید و تلاش برای دریافت سهمیه حمایتی جهت تعاونی های بانوان سرپرست خانواده و حوزه های صنایع دستی و مشاغل خانگی در دستور کار قرار گرفت که با افزایش و حضور روبه رو بودیم .
وی تصریح کرد: اتاق تعاون بیش از  ۸۰۰ پرونده را داوری کرده که حداقل ۶۰۰ پرونده منجر به صدور رای شده است و این در حالی است که این مهم در چهار شعبه که هر کدام سه داور دارند بررسی شده است.

ریاست اتاق تعاون استان تهران در پاسخ به این سوال که اهداف ۱۴۰۳ اتاق چه موضوعاتی را دنبال میکند بیان کرد: ضمن موارد اعلام شده تمامی تلاش اتاق با چهار مجموعه داوری ، کمیسیون نظارت ، معاونت تعاون و اتحادیه ها و معاونت اقتصادی جهت حل و فصل و پاسخگویی حداکثری به مراجعات و اعمال برنامه های حمایتی و تعامل با اتحادیه ها و تعاونی های فعال استان می‌باشد .
خان بلوکی در پایان گفت و گو ضمن تبریک و آرزوی خیر و برکت در سال جدید برای جامعه تعاون گفت : در سال جدید یکی از اهداف که از ۱۴۰۱ در حال پیگیری است بحث شناسایی و جذب و فعالسازی حداکثری تعاونی ها و شبکه سازی استان تهران است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =

اسکرول به بالا