کنفرانس ملی مشارکت سران صنعت وتجارت << با شعار رویداد ملی گرایی با محوریت تعاون و تعاونگران ،صادرات ،تجارت بین المللی و معاملات ارزی>>

کنفرانس ملی مشارکت سران صنعت وتجارت ، جامعه هدف آن تعاونی ها،صنعتگران و تولید کنندگان، صنعت ساختمان و صنایع وابسته،صنایع غذایی، مجموعه های حمل و نقل و ترابری،صنایع بسته بندی وماشین آلات صنعتی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق نعاون استان تهران، کنفرانس ملی مشارکت سران صنعت و تجارت ایران «F I G » با مشارکت هلدینگ اسپیدار ، شبکه ی تعاون تجارت ایران و حمایت معنوی اتاق تعاون استان تهران در تاریخ ۶ / ۴ / ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی صداو سیمای تهران با حضور مقامات و مسئولان تراز اول کشور اساتید برجسته و مدیران شرکت ها و سازمان های ملی گرا در گروه های مختلف صنعتی و تجاری قدرتمند کشور برگزار می گردد.
توانمندسازی ، فناوری های نوین ،آموزش منابع انسانی ،شبکه سازی از اولین قدم ها برای تغییر مثبت و اساسی در کسب و کار است:
پیش بینی ، سرعت ، چابکی در تصمیم سازی و تصمیم گیری از از موارد قابل اهمیت در تجارت موفق میباشد .
رقابت حرفه ای در تجارت با نگاه ویژه به تجارت الکترونیک و به کار گیری اطلاعات و فناوری های نوین در ساختار کسب و کار نو همچنین بروز رسانی زیر ساخت ها ایجاد خواهد شد .
با اشاره به دنیای پرشتاپ تجارت در دنیا و حرکت به سمت بهرگیری از هوش مصنوعی یکی از اقدامات و نیاز جامعه ی کسب و کار
آموزش علاقه مندان این تخصص و بکار گیری در کسب و کارهاست.
بدیهی است که با توجه به بحران های موجود در کسب و کارها اهمیت ورود به بازارهای جدید و جهانی و ارز آوری یکی از اهم ها برای تجار بالاخص تولیدکنندگان ، کارآفرینان ،تعاونی ها و تعاونگران است.

صادرات غیر نفتی

کالاهای صنعتی و صادرات آنها علاوه بر ایجاد ارزش افزوده وضعیت اشتغال در جامعه ایران را نیز بهتر خواهد کرد. صادرات غیرنفتی موجب کسب درآمدهای ارزی برای تامین نیازهای وارداتی در کشور می‌شود.

این امر باعث تاثیرپذیری کمتر کشور از تحولات سیاسی و اقتصادی جهان که از اقتصاد نفتی به وجود می‌آید خواهد شد. از این رو تحولات اقتصاد جهانی به سمت حذف موانع تعرفه‌ای و کاهش تعرفه‌ها حرکت می‌کند و برای افزایش سهم کشور در اقتصاد جهانی و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار، جهش صادراتی امری جدی به حساب می‌آید.
یکی از عوامل مهم دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار رونق صادرات است که مهمترین هدف سیاست‌گذاری در بخش تجارت خارجی را تشکیل می‌دهد. در اقتصاد ایران با توجه به اهمیت کاهش وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای ارزی حاصل از صدور نفت خام و نقش صادرات غیرنفتی در کاهش این وابستگی و نیز جایگاه آن در برنامه‌های توسعه اقتصادی کشور، بررسی عوامل تعیین کننده صادرات غیرنفتی و ارائه راهکارهای لازم برای توسعه آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
موارد مطرح شده فوق سرفصل های مهم کارگاه های آموزشی این رویداد فاخر با همکاری علمی دانشگاه ها و اساتید برجسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

اسکرول به بالا