محمدحسین کرامت، عضو اصلی هیات بازرسی اتاق تعاون استان تهران عنوان کرد:نقش موثر تعاونی‌ها در بازارهای اقتصادی

عضو اصلی هیات بازرسی اتاق تعاون استان تهران بر نقش موثر تعاونی‌ها در بازارهای اقتصادی تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، محمد حسین کرامت ضمن تشریح فعالیت‌های این اتاق، اظهار داشت: قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران با آخرین اصلاحات سال 1393 به‌عنوان مرجع اصلی بخش تعاون در نظر گرفته شده است.

وی اهم فعالیت های مجموعه اتاق تعاون در هیات رئیسه و هیات بازرسی را مطابق با ماده 57 قانون بخش تعاون بیان کرد وافزود : نقش تعاونی ها در بازار اقتصادی مهم بوده و امسال مقارن با عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان ، نمایشگاه های متنوعی توسط اتاق و با محوریت تعاونی ها برپا شد و تلاش آن اقلام و کالا های اساسی در این نمایشگاه به دست مردم بود.

وی که تجربیات 22 ساله خود را در قالب کتابی به چاپ رسانده، عنوان کرد: این کتاب به قوانین و مقررات بخش تعاون اشاره داشته و با آخرین اصلاحات آن گردآوری شده است.

وی در خصوص وظایف بازرسان در اتاق تعاون گفت: مطابق ماده 63 قانون بخش تعاونی نظارت بر رعایت اساسنامه و آیین نامه های اتاق و همچنین قوانین و مقررات و رسیدگی به دفاتر و اسناد و صورت های مالی از قبیل ترازنامه و عملکرد مالی و گزارش به مجمع نمایندگان و وزارت تعاون و همچنین بررسی شکایات و تخلفات و گزارش به مراجع ذیربط ، از جمله وظایف بازرسان اتاق می باشند.

کرامت در پایان اهداف اتاق تعاون استان تهران در سال پیش رو را اینگونه عنوان کرد: با توجه به مدیریت صحیحی که در دوره جدید اتاق تعاون از سال 1400 شکل گرفته ، ریاست اتاق تعاون استان تهران به همراه اعضای هیات رییسه و بازرسی تلاش خود را جهت ساماندهی و خرید ساختمان اداری می نماید و تمام هم خود را در جهت رفاه بیشتر مراجعین و اعضای این اتاق و بالا بردن سطح رضایتمندی در سال آینده نیز انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =

اسکرول به بالا