ویس کرمی : حجاب ریشه در ملیت و تمدن ایران دارد

ویس کرمی

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در مراسم همایش عفاف و حجاب و گرامیداشت روز خانواده مورخ دوشنبه سوم مرداد ماه دکتر چکشیان معاون اجتماعی فرهنگی وزارت مردم ضمن تبریک روز خانواده و بازنشستگان از برگزار کنندگان مراسم قدردانی نمود و بیان داشت: حضور برادر ارزشی دکتر ویس کرمی در راس اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی منشا اثرات فراوانی از جمله اشاعه فرهنگ کار و  اقدامات فرهنگی اجتماعی خواهد بود.

 حامد ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین ، حجاب را  از دو منظر و دیدگاه ملی و اسلامی مورد ارزیابی قرار داد.  وی بیان کرد: حجاب ریشه در ملیت و تمدن ایران داشته و از دیر باز مسئله حجاب و پوشش بانوان در کشور عزیزمان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. حامد ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اذعان داشت: حجاب ریشه در ملیت و تمدن ایران داشته و از دیر باز مسئله حجاب و پوشش بانوان در کشور عزیزمان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

ویس کرمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزودند: زن گل خوشبوی خانواده است و همانطوری که گل به اطرافیانش شادابی می‌دهد زنان نیز به خانواده، اطرافیان و محیط خانه طراوت می بخشند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در جامعه، خانواده و محیط کار، افزود:  سعادت ، صلاح و سرنوشت خانواده  و جامعه ارتباط معناداری با نقش زن  دارد. نگاه اسلام به مقام زن از دیدگاه حضرت علی(ع) زن را به ریحانه تشبیه نموده است. امام راحل(ره) مقام بانوان را به لحاظ کارکرد در ردیف قرآن کتاب الهی و  آسمانی ما که برای هدایت و سعادت بشر نازل گردیده می دانستند.

وی سپس به جایگاه حضرت فاطمه سلام الله علیها و نسبت ایجاد خلقت به حضرتشان به عنوان یک زن،  مادر و دختر و همچنین  مراتب درجات ایشان در بین معصومین پرداخت و افزود: صلاح و فلاح همه ما به دعای خیر مادران بستگی دارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =

اسکرول به بالا