ویس کرمی: کارآفرینی موتور محرک اقتصاد است  

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،  کار و رفاه اجتماعی استان تهران، چهاردهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر استان تهران سه‌شنبه چهارم مرداد ماه، با حضور سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، محسن منصوری، استاندار تهران، حامد ویس کرمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، کریمی بیراوند، معاون اشتغال وزارت کار و محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، در مجموعه فرهنگی  ورزشی تلاش برگزار شد.

حامد ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در  این جلسه بیان کرد: مسئله‌ی تولید ملی در چند سال اخیر به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و رهبر معظم انقلاب هم به این مسئله توجه ویژه دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین گفت: برای ارتقای سطح کمی و کیفی  تولیدات داخلی ناگزیر هستیم از مسیر کارآفرینی عبور کنیم چراکه کارآفرینی موتور محرک اقتصاد است. همچنین خصیصه‌ی اصلی کارآفرینی نوآوری است.

ویس کرمی با اشاره به رقابت بین کارآفرینان استان تهران بیان کرد: ۲۱۹ کارآفرین در استان تهران ثبت نام کردند که از این بین ۳۷ کارآفرین به مرحله بازدید میدانی رسیدند. از این تعداد ۷ کارآفرین برتر، ۵ شرکت تلاشگر شایسته و ۲ کارآفرین برتر اجتماعی انتخاب شدند.

وی افزود: منتخبین از سه بخش صنعت و خدمات و کشاورزی هستند که مهمترین معیار انتخاب آن‌ها جهش اشتغال و رشد مالی بود. برای مولفه‌ی اشتغال، لیست بیمه و برای مولفه‌ی رشد مالی اظهارنامه مالیاتی را معیار قرار دادیم. و البته رشد این دو مولفه باید مبتنی بر نوآوری باشد.

ویس کرمی بیان کرد: انتظار ما از کانون کارآفرینان استان تهران این است که با یک رویکرد جدید در جهت بهبود وضعیت کارافرینی قدم بردارند. البته اقداماتی دراین زمینه شروع شده که از جمله می‌توان به تخصیص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به کانون کارافرینان استان تهران برای اشتغالزایی اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =

اسکرول به بالا