پیام تسلیت محمد خان بلوکی، رئیس اتاق تعاون تهران به مناسبت ایام ماه محرم

محمد خان بلوکی

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران محمد خان بلوکی، رئیس اتاق تعاون استان تهران، طی پیامی فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، شهادت آن حضرت و یاران باوفایش را به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه تعاون،کاروتولید تسلیت و تعزیت گفته و بر بزرگداشت ایام ماه محرم تاکید فراوان نمودند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة»

عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است . دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است.

ماه محرم، ماه قیام، ایستادگی و ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان، آقااباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت است. ماهی که حضرت امام حسین (ع) با قیام و ایستادگی در برابر دستگاه جور و بیداد، مکتب انسان ساز و حماسه جاودانه و سرخ عاشورا را بنیان نهاد و درس بلند آزادگی و فداکاری و جانفشانی در مسیر صیانت از ارزش های الهی و انسانی را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم تعلیم داد.

فرا رسیدن ایام شهادت فرزند پیامبر(ص)؛ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم. عزاداری ها و سوگواری های همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه جامعه کار و تلاش و تعاونگران عزیز مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

محمد خان بلوکی

رئیس اتاق تعاون استان تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

اسکرول به بالا