پیام تبریک عید نوروز ۱۴۰۲

رئیس اتاق تعاون استان تهران ، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت در پیامی این عید را به همه هموطنان و تعاونگران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی‌هایش فرا رسید،بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و بار دیگر طبیعت رخ می‌نمایاند و جلوه‌ای از آفرینش وجلال الهی آشکار می‌شود. بدون شک تقارن بهار طبیعت همراه آواز هزار دستان و ماه مهمانی خدا بهترین فرصت جهت زدودن دل از زنگار مادیات و خدمت به خلق الله است.

در این سال نو…

یادمان باشد که زیبایی‌های کوچک را دوست بداریم، حتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند!

یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند، نه آنگونه که می‌خواهیم باشند!

یادمان باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگریم؛ که ما اگر خود، با خویشتن خویش آشتی نکنیم، هیچ کس نمی‌تواند ما را با خود آشتی دهد!

یادمان باشد که خودمان با خودمان، مهربان باشیم؛ زیرا شخصی که مهربان نیست، نمی‌تواند با دیگران مهربان باشد.

با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، افتخار دارد اینجانب ضمن تبریک و شادباش فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت به جهانیان و یکایک کارکنان محترم اتاق تعاون استان تهران و تعاونگران ، حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو نمایم.»

 

محمدخان بلوکی         

رئیس اتاق تعاون استان تهران

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

اسکرول به بالا