مدیر عامل اتحادیه تعاونی مسکن اسلامشهر: در صورت تعریف پروژه همانند سالهای گذشته به موقع تحویل داده می شود

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران، عطاءالله رضائی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن شهرستان اسلامشهر و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان شرکت آراد نما مهر اندیش در شهرستان اسلامشهر طی مصاحبه ای بیان کرد: اتحادیه تعاونی مسکن اسلامشهر در سال 1385، زمانیکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادغام نشده بود، تشکیل شد و شروع به فعالیت کرد که حدود 20 تعاونی عضو اتحادیه ما بود که به مرور با منحل تعدادی از آن، به 12 عضو تعاونی فعال رسید که در حال حاضر اعضاء اتحادیه شامل هیئت مدیره و بازرسین، مشاورین و ناظر می باشد.
وی در ادامه بیان داشت: خدماتی که به اعضا ارائه می شود شامل خدمات مشاوره ای و آموزشی است که این مشاوره به صورت حضوری یا تلفنی یا در فضای مجازی است و ضمنا به شخصه در برگزاری مجامع مسکن یا غیر مسکن حضور دارم.
وی با اشاره به ساخت 5000 واحد مسکونی در سال 88 در قالب طرح مسکن مهر بیان داشت: در حال حاضر پروژه ای برای اتحادیه مسکن اسلامشهر تعریف نشده و در صورت تعریف پروژه همانند سالهای گذشته به موقع و با کیفیت مناسب تحویل داده می شود. وی اذعان داشت: در دوران کرونا با توجه به ممنوعیت برگزاری مجامع، باتوجه به هماهنگی هایی انجام شده با ستاد کرونا نظارت بر تعاونی ها انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به شعار سال »تولید، دانش بنیان، کارآفرینی«، اگر هماهنگی های لازم و همکاری مجدانه از طرف مسئولین باشد، شعار سال عملی تر می شود.
وی بیان داشت: علاقمند به عضوبت در اتحادیه های تخصصی هستم و بنظرم باید آموزش ببینیم و به مجموعه خود انتقال دهیم. وی با اشاره به ایرادات رابطه ماده 59 اساسنامه تعاونی ها و عدم بازنگری اینگونه قوانین تاکنون بیان داشت: یکی از مسائلی که گریبانگیر تعاونی هاست شکایت اعضا است که دادگاه به اینگونه مسائل رسیدگی می کندو باتوجه به اینکه افرادی که در دادگاه هستند به قوانین آشنایی ندارند به مشکل بر می خوریم،درصورتیکه باید اتاق تعاون و مرکز داوری به دلیل اینکه به 50 درصد از قوانین آشنایی دارند به اینگونه مسائل رسیدگی کنند. وی در پایان از رئیس اتاق تعاون استان تهران و هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون نظارت و سایر اعضای اتاق بابت همکاری هایشان تشکر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =

اسکرول به بالا