محسن منصوری استاندار تهران در هفدهمین آیین معرفی تعاونی‌های برتر

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران، محسن منصوری استاندار تهران در هفدهمین آیین معرفی تعاونی‌های برتر استان تهران بیان کرد: دولت با طرح مردمی سازی یارانه‌ها و طرح تحول اقتصادی بخشی از مشکلات کشور را رفع کرد، انصافاً دولت کارهای خوبی انجام داد که هم طرح‌ها برای زمین‌گیر کردن یک دولت کفایت می‌کرد.

وی بیان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها برای دولت تبعات زیادی دارد؛ اما رییس جمهور اعلام کرد که اگر به نفع مردم باشد، باید اجرایی شود و این طرح در مرحله اول تورم را به دنبال داشت اما در مردادماه نرخ تورم آهسته اهسته ۲ درصد شد که به طور قطع حذف ارز ترجیحی به کمک اقتصاد می‌آید.

منصوری با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۲۸ هزار شغل در استان تهران ایجاد شده است بیان کرد: در ابتدای کار دولت، پرداخت حقوق کارمندان با مشکلاتی همراه بود اما امسال ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی تخصیص شده است. وی افزود: تعاون دارای کارکردهای اقتصادی و اجتماعی و ظرفیت های عظیمی در این حوزه وجود دارد و‌درکشور ۹۷ هزار تعاونی و در استان تهران ۱۱ هزار تعاونی فعال وجود دارد که بر روی این ثروت می‌توان سرمایه‌گذاری کرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی از ایرادات ما عدم توجه به الگوها و ظرفیت‌های دینی و استفاده از الگوهای غربی است در حالی که غربی‌ها، این مفاهیم را اجرایی کرده میکنند. وی اذعان داشت: امروز تعاونی‌ها از بزرگ‌ترین مجموعه اقتصادی هستند که قابل الگوگیری و تامل است که باید از اداره شهرستان به سمت تعاونی برود و باید از ظرفیت شرکت‌های عمران توسعه شهرستان‌ها برای زیرساخت‌های شهرستانها و منفعت عمومی کمک گرفت و البته در این راستا در سطح استان تهران از تعاونی‌ها حمایت کرده و سهم آنها را افزایش می‌دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =

اسکرول به بالا