ضرورت توسعه فعالیت های کمیسیون تخصصی مسکن اتاق تعاون استان تهران/کمیسیون های تخصصی در اتاق تعاون ها به عنوان اهرمی برای بازوی اجرایی بخش تعاون

رییس کمیسیون مسکن اتاق تعاون استان تهران:

کمیسیون های تخصصی در اتاق های تعاون به عنوان اهرمی بازوی اجرایی بخش تعاون در بخش دولتی, این کمک را می کند تا تعاونی ها پایگاه هایی در حوزه های مختلف در اتاق های تعاون داشته باشند

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، وحید حسن زاده , رییس کمیسیون مسکن اتاق تعاون استان تهران به ضرورت توسعه فعالیت های کمیسیون تخصصی مسکن اتاق تعاون استان تهران اشاره کرد و گفت: کمیسیون های تخصصی در اتاق تعاون ها به عنوان اهرمی برای بازوی اجرایی بخش تعاون در بخش دولتی, این کمک را می کند تا تعاونی ها پایگاه هایی در حوزه های مختلف در اتاق های تعاون داشته باشند تا بتوانند بدون واسطه و به طور مستقیم با مدیران بخش تعاون ارتباط داشته باشند.
وی ادامه داد: مطرح کردن مشکلات و بررسی و یافتن راهکارهای قانونی از طریق کرسی هایی که اتاق تعاون دربخش های دولتی دارند باعث می شود مشکلات مور د به مورد بررسی و مستقیما برطرف شود.
حسن زاده افرود: اگر کمیسیون ها از مسیر درست حرکت کنند و در واقع به درستی ریل گذاری شوند می توانند به مشکلات تعاونی های مسکن پاسخ دهند.
رییس کمیسیون مسکن اتاق تعاون استان تهران خاطرنشان کرد: کمیسیون های تخصصی محلی هستند برای طرح مشکلاتی که درمرحله اجرا برای تعاونی های مسکن ایجاد شده است و بررسی تخصصی و پیگیری آن از ارگان های مربوطه از جمله وظایف دیگر این نوع کمیسیون های تخصصی است.
وی به وضعیت مسکن در نیمه دوم سال اشاره کرد وگفت: به نظر می رسد روند افزایشی همراه با عدم عرضه وجود دارد که مسکن تبدیل به یکی از آیتم های سرمایه گذاری برای افرادشده است . در واقع بازار مسکن نسبت به سایر گزینه های سرمایه گذاری دارای ثبات و اطمینان بیشتری میباشد. بدلیل افزایش تقاضا به منظور سرمایه گذاری در این حوزه و امنیت حاصل از ثبات آن روند افزایشی همچنان ادامه دارد.
وی در پایان افزود:چنانچه گزینه های دیگر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران مطرح شود و در واقع جذابیت داشته باشد میتواند آلترناتیو حوزه مسکن بوده وشاید بر میزان عرضه تاثیر گذار باشد و به این ترتیب و با حرکت به سوی توازن عرضه و تقاضا قیمت ها در بازار مسکن نیز متاثر شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + بیست =

اسکرول به بالا