رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان تهران با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن؛

دیدار با مقام معظم رهبری نقطه عطفی برای بانوان تعاونگر بود

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان تهران با گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دیدار با مقام معظم رهبری را در آستانه این روز نقطه عطفی برای بانوان به ویژه تعاونگران عنوان کرد.

 

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان تهران با گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دیدار با مقام معظم رهبری را در آستانه این روز نقطه عطفی برای بانوان به ویژه تعاونگران عنوان کرد.

 

خاطره استاد رضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان تهران ، با اشاره به دیدار اخیر هزاران نفر از زنان و دختران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز داشت: بالغ بر ۱۵۰ نفر از بانوان تعاونگر در این دیدار حضور داشتند و از رهنمودهای معظم له بهره بردند.

 

وی با تاکید بر اینکه بیانات مقام رهبری فصل الخطاب جامعه بانوان محسوب می شود، بیان کرد: ایشان در این دیدار، حضور در جامعه و مسئولیت‌های اجتماعی را از دیگر عرصه‌های نقش‌آفرینی یکسان زن و مرد خواندند و افزودند:”به تعبیر امام بزرگوار، دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است ضمن اینکه بر اساس روایات، پرداختن به امور جامعه از جمله اهتمام به امور مسلمین مانند مسئله امروز غزه، وظیفه همگان است، بنابراین در احساس وظیفه و مسئولیت عمومی، تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد”.

 

استادرضایی همچنین ضمن تبریک ایام گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ابراز داشت: زن ایرانی مسلمان در بطن خانواده و در آغوش پر مهر و عفت خود، ریشه و پایه جامعه سلامت را بنیان گذاشته و در مسیر وظایف تربیتی، اجتماعی، اقتصادی قطعا ناجی بی منت، عاشقی سربلند و ایثارگر برای وطنی سربلند خواهد بود.

 

وی جامعه بانوان را ظرفیتی با اقتدار و مردمی که با مهر و صبر و تاب آوری خاص در عرصه تعاون کشور همواره با شکیبایی در تلاش بوده و خواهد بود، توصیف کرد.

 

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان تهران همچنین به فعالیت های صورت گرفته در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: حدود ۶هزار تعاونی در تمام بخش های اقتصادی در حوزه بانوان وجود دارند که در حال پایش می باشند. وی افزود: پایش تعاونی های بانوان از برنامه های مهم این حوزه محسوب می شود که در حال انجام است و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و در سه ماهه اول سال آینده گزارش مکتوب آن منتشر خواهد شد. وی افزود: تحقیق، پژوهش و آسیب شناسی نقایص اجرایی در حوزه قوانین حمایتی حوزه مشارکت های اجتماعی و اقتصادی زنان و خانواده از دیگر فعالیت های حوزه بانوان است که در حال انجام می باشد.

 

استاد رضایی خاطرنشان کرد: من به نوبه خویش از طرف کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان تهران ، ضمن عرض ارادت به پیشگاه معزز حضرت زهرای مرضیه (س)، این روز را به تک تک بانوان سرزمینم به ویژه بانوان تعاونگر تبریک و تهنیت می گویم.

 

انتهای پیام /

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =

اسکرول به بالا