برگزاری اولین نشست مشترک اتاق تعاون استان تهران و نمایندگان برگزاری رویداد اسکوکواکس

  • اولین نشست مشترک اتاق تعاون استان تهران و نمایندگان برگزاری اسکوکواکس مورخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس اتاق تعاون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران،در اولین نشست رؤسا کمیسیون های تخصصی رویداد اسکوکواکس و نمایندگان اتاق تعاون استان تهران گفته شد که
ایران اسکوکواکس؛فرصتی برای همگرایی کشورهای عضو سازمان شانگهای ، اکو و همسایگان جمهوری اسلامی ایران نخستین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی برای تحقق خواسته‌های فی مابین کشورهای عضو برگزار می‌شود.
در شروع این نشست سرکار خانم خاطره استاد رضایی ،معاون امور تعاون و اتحادیه های اتاق تعاون استان تهران ،به ضرورت همکاری پررنگ شرکت ها و هلدینگ و تجار بین المللی تاکید داشتند .
آقای خان بلوکی ،ریاست اتاق تعاون استان تهران،در این نشست ، ایجاد یک دبیرخانه مشترک فی مابین اتاق تعاون استان تهران و ایران اسکوکواکس و دبیرخانه استان های ذیل اتاق تعاون بیان کرد.
در طی این نشست ،دانیال سجودی دبیرکل ایران اسکوکواکس گفت :این رویداد بزرگ را باید در مسیر راهبردهای اقتصاد مقاومتی و تعمیق و گسترش مناسبات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با همسایگان و هم‌پیمانانش دانست.
و در ادامه، به اهداف مشترک رویداد و اتاق تعاون و هم پوشانی های مشترک در مسیر توسعه صادرات که به سه بخش نشست بانکداران و 28 کشور حاضر در این رویداد وهمچنین برگزاری نشست زنان رهبران کسب و کار با حضور بانوان داخل کشور و کشور های عضو سازمان بین المللی و برای پیشبرد کار ایجاد یک تفاهم نامه برای هدف گذاری پایدار پیشنهاد شد.
سپس آقای عزتی،نماینده جامعه اسلامی کارگری کشور از اعلام تعمل همکاری بیشتر در این رویداد تاکید داشتند وهمچنین اعلام حضور هلدینگ ها و شرکت های ذیل جامعه اسلامی کارگری برای حضور در غرفه ها ریل گذاری کرد.
در ادامه آقای پیمان سرپاش ،قائم مقام خانه صنعتکاران برای همکاری مشترک در خصوص اتاق های مشترک خانه صنعتگران در 19 کشور برای تسریع هماهنگی بین المللی قرار گیرد.
آقای علیرضا کیهانپور ،رییس کمیسیون کشاورزی اسکوکواکس در طی این نشست گزارشی از روند هماهنگی ها صورت گرفته در مسیر همکاری وزارت جهاد وکشاورزی و نوع همکاری رویداد با وزارت خانه متبوعه را تشریح کردند.
سپس آقای مهدی خوشآید ،نماینده گمرک جمهوری اسلامی ایران در مسیر همکاری با رویداد در راستای قوانین حاکم برای هدف گذاری بهتر و پایداری این رویداد بزرگ در عرصه بین المللی در چهارچوب قانون آمادگی گمرک را اعلام کرد. و همچنین تفاهم نامه اجرایی و همکاری و فراخوان و حضور شرکتها و هلدینگ های سرمایه گذاری تعاونی در ایجاد ظرفیت مشترک در بازار بین الملل و هدف گذاری بلند مدت برای توسعه صادرات شرکت های تولیدی صادرات محور و معرفی پروژه های سطح اول استانی درخصوص سرمایه پذیری برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد بشود.
علاوه برآن ،ایجاد کمیسیون مشترک تخصصی فی مابین اتاق تعاون استان تهران و ایران اسکوکواکس از موضوعات مورد گفتگو در اولین نشست روسا کمیسیون های تخصصی رویداد اسکوکواکس واتاق تعاون استان تهران بود.

 

 

مشاهده ویدیو
انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =

اسکرول به بالا