اولین نشست کمیسیون تولید و توزیع پوشاک خانواده ایرانی برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی کمیته پوشاک خانواده ایرانی با محوریت تعاون، تولید و توزیع در سطوح مختلف و توجه به ارکان و جنسیت خانواده بخصوص تمرکز بر طراحی و تولید نوجوان و جوانان توسط کمیسیون بانوان اتاق تعاون و شبکه تعاون تجارت و گروه کارآفرینی کندو 21تیرماه1402در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، دراین نشست که با حضور جمع کثیری از فعالان، طراحان و تولید کنندگان پوشش های اسلامی، رسمی، عمومی، برگزار گردید، ضمن معرفی اتاق تعاون، نقش تعاون در هم افزایی گروههای طراحی و تولید، شامل بخش تعاونی و بخش خصوصی، تاکید بر تبیین اهداف، خدمات و عملکرد کمیسیون های تخصصی در اتاق تعاون، تشریح میز خدمات تخصصی در گرایشهای مختلف کسب و کار بانوان و خانواده بخصوص در گرایش تولید و توزیع پوشاک خانواده.،آسیب شناسی و ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای فعالسازی، تثبیت و توسعه کسب و کار فعالان این حوزه با ساختار تعاون ارائه گردید.


همچنین رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران ،خاطره استاد رضایی در این نشست گفت : ضمن معرفی ظرفیتهای قانونی، ازجمله حوزه های مشورتی، حقوقی، تشکیل، تامین نیاز، پشتیبان، خدمات رفاهی، امور مالیاتی و صدور کارت بازرگانی و سایر خدمات اعلام آمادگی برای همکاری و تعامل و انجام اقدامات مشترک نمود.

در ادامه برندهای نماینده از طرف فعالان حاضر در جلسه اعلام نظر و اقامه درخواست های حوزه تخصصی خود همراه با پیشنهادات صریح نمودند
استقبال و تعامل اولیه دراین نشست بسیار مورد توجه و قابلیت برنامه ریزی و تمرکز و برنامه ریزی اجرایی حائز اهمیت واقع شد.
از دیگر نکات قابل توجه تاکید، الزام بر تشکیل ساختار مطالبه گر همراه با ارائه برنامه پیگیری مطالبات و دریافت حمایتهای قانونی برای حوزه پوشش های موثق برای تمامی اعضا خانواده مطابق نیاز سنجی و سلیقه نسل نوجوان و جوانان با نگاه ملی و منطقه ای، همچنین حمایت و معرفی فعالان نوپا در این عرصه میباشد. که امیداست با تشکیل کمیته تخصصی مراحل پیگیری و پاسخگویی مطابق برنامه زمانبندی، روند مناسبی را آغاز کند.


استادرضایی ضمن اشاره به ظرفیت موجود تعاونیها، و اتحادیه های تخصصی حوزه پوشاک تاکید کرد بکار گیری ظرفیت تولیدکنندگان و صاحبین ایده و خلاقیت امکان مناسبی برای پاسخگویی موثق همراه فرهنگسازی و با رویکرد مسئولیت اجتماعی که شاخصه موثق بخش تعاون میباشد، رقم خواهد زد و تعاون نقش بسیار در خور توجهی در حل معضل طراحی و تامین و تولید و توزیع پوشاک ملی و بومی خواهد داشت. در پایان از فعالان حاضر در نشست، برای حضور در اولین کنگره ملی بانوی ایرانی (باور) درخواست مشارکت و هم افزایی گروههای پر دغدغه و مسئولیت پذیر اجتماعی دعوت بعمل اورد.
فاطمه شیردستیان مدیریت گروه کارآفرینی کندو خاطرنشان کرد: جذابیت های ویژه این نشست ، پیگیری فعالانه حاضران این حوزه می باشد که با ارسال معرفی نامه های خود در تلاش هستند تا به اهداف و مصوبات این جلسه سریعتر جامه عمل بپوشانند.

ادامه نشست های تخصصی طی اعلام جدول برنامه کمیته به اطلاع عموم خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

اسکرول به بالا