اولین نشست هیئت رئیسه و مدیران اتاق تعاون استان تهران و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران؛ اولین جلسه هیئت رئیسه اتاق تعاون و مدیر کل محترم اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان روز سه شنبه مورخ 1401/4/05 در محل ساختمان اداره کل برگزار شد.

در این نشست مدیریت امور تعاون ضمن خوش آمد گویی، تاکید و اشاره به جایگاه  اتاق تعاون استان تهران به عنوان  اداره هفتم امور تعاون بیان داشت: اتاق تعاون استان تهران یکی از بازوهای اجرائی موثق تعاون است.

اتفاق نظر و وحدت رویه بین اداره کل و اتاق تعاون استان تهران، امکان رشد و توسعه بهره وری جامعه نقدینگی استان را به همراه خواهد داشت.

همچنین محمد خان بلوکی، ریاست اتاق تعاون استان تهران ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری مشترک با اداره کل تعاون بیان داشت باتوجه به حسن تصادف تغییرات همزمان در اداره کل و اتاق تعاون استان تهران این را به فال نیک می گیریم.

رئیس اتاق تعاون ضمن اشاره به پالایش تعاونی ها  اذعان داشت: تمامی پتانسیل موجود در اتاق تهران جهت انجام امور مشترک در راستای نظارت بر امور مجامع همگام با اهداف دولت سیزدهم را به کار خواهیم بست.

اتاق تعاون استان تهران با ارائه سه بسته پیشنهادی آموزش – خدمات و سرفصل آموزش تعاونی ها را تهیه کرده است و درسطح استان درحال فراخوان هستیم. اداره کل آماده ارائه خدمت به تعاونگران استان تهران می باشد.

وی افزود: در بخش داوری، از ظرفیت منابع انسانی در دوره جدید به کارگیری شده که سعی داریم در کمترین زمان ممکن نسبت به احکام و آراء مربوط به بخش تعاون اقدامات بهتری صورت گیرد. پرورش نیروهای متخصص و مسلط به قانون بخش تعاون از اتحادیه ها جهت نظارت بر امور مجامع گام مهمی در مسیر رفع مشکلات ثبتی شرکت های تعاونی خواهد بود که در راس امور اتاق قرار گرفته است.

حامد ویس کرمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ضمن تقدیر از زحمات و همدلی اتاق تعاون با اشاره به دو مفهوم ملی و اعتقادی در بخش تعاون ایران اعلام کرد: توجه مقام معظم رهبری به جایگاه و نقش تعاون و تعاونی ها در مسیر نجات از بحران و تثبیت اقتصادی کشور در گرایش های مختلف حاکی از آن است که وظیفه سنگینی بر عهده تمامی تعاونگران و قاعدتاً سیستم حکمرانی بر این قشر اقتصادی اجتماعی دارد. لذا تمامی تلاش ما در بخش دولت و ملت در چارچوب حقوق تعاون باید با فرهنگسازی و ترویج قوانین و روش های بازنگری و بروزرسانی شده بخش تعاون در همین راستا بسیج و تلاش حداکثری خود را بکار ببندیم.

در پایان ضمن اعلام نظرات و پیشنهادات اعضاء محترم حاضر در جلسه مقرر گردید شورای هماهنگی و برنامه ریزی تعاون استان تهران تشکیل و اقدامات لازم در مسیر اجرا قرار گیرد.

 


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =

اسکرول به بالا