اتاق های تعاون دارای ظرفیت های قانونی برای خدمات رسانی به تعاونی ها و اتحادیه ها می باشند

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، وحید حسن زاده ، عضو هییت رئیسه اتاق تعاون استان تهران بیان کرد: امیدوارم در کناراعضا محترم هیات رئیسه و بازرسان اتاق بتوانم در پیشبرد اهداف اتاق موثر باشم.
وحید حسن زاده افزود: اتاق های تعاون دارای ظرفیت های قانونی برای خدمات رسانی به تعاونی ها و اتحادیه ها می باشند به نظر اینجانب با بررسی و دقت نظر در ظرفیت های موجود قانونی و تطبیق آنها با شرایط اتاق تعاون امکان گسترش حوزه فعالیت در اتاق تعاون استان تهران فراهم میباشد.
عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون استان تهران بیان داشت که از این طریق گروه های بیشتر و متنوع تری از جامعه هدف اتاق تعاون استان تهران مشتاق به حضور و تبادل نظر تخصصی حوزه فعالیت خود خواهند شد. با نگاه اجمالی به مفاد ماده 57 قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و دقت نظر در بند های چهارده گانه آن می توان مسیرهای جدید در فرایند اجرایی فرا روی اتاق تعاون استان تهران را شناسایی نمود.
حسن زاده در پایان گفت : با تدبیر رئیس محترم اتاق و سایر اعضای محترم هیئت رئیسه و استفاده از توان تجربی و علمی آنها میتوان توان بالقوه اتاق را به عنوان راهکاری اجرائی برای بالا بردن سهم بخش تعاون در اقتصاد کلان کشور فعال نمود.
با اجرای سیاست های کلان در اتاق های تعاون باید از حداکثر ظرفیت های موجود قانونی برای بهبود شرایط و تسهیل و افزایش توانمندی آنها در امور اجرائی تعاونی ها و اتحادیه ها به نفع اعضای صاحب حق بهره برداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

اسکرول به بالا