در گفت و گو با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور:مسئولیت اجتماعی به ارتقاء سرمایه اجتماعی شرکت ها و اعتماد مردم کمک میکند

مسئولیت اجتماعی شرکت ها به ارتقا سرمایه اجتماعی شرکت ها و اعتمادی که مردم نسبت به شرکت ها و گروه های تولید داشته باشند و خدمات با رویکرد اجتماعی میتواند کمک کننده باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران،غلامعباس ترکی ،معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت:

مبحث گردآوری کارآفرینان کار بسیار ارزشمندی است و این امر منجر به انتقال تجربیات و دانش و تشویق کار آفرینان می شود.

وی ادامه داد:آسیب های اجتماعی یکی از مشکلات ما در حوزه های مختلف کشور است که می تواند به موضوع فقر ،طلاق ،اعتیاد که عمده عامل در این زمینه بیکاری است.

ترکی بیکاری را از جمله مشکلات مهم در جامعه دانست و اظهار کرد:بیکاری از جمله مهم ترین مشکلاتی است که در جامعه و خانواده ها نفوذ پیدا میکند و در اینجا نقش حاکمیت در ایجاد اشتغال بسیار مهم است و همچنین مشارکت بخش خصوصی و تعاونی ها در رفع موانع بسیار حائز اهمیت است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور تصریح کرد:مسئولیت اجتماعی شرکت ها به ارتقا سرمایه اجتماعی شرکت ها و اعتمادی که مردم نسبت به شرکت ها و گروه های تولید داشته باشند و خدمات با رویکرد اجتماعی میتواند کمک کننده باشد.

وی به دومین رویداد اجتماعی برندها اشاره کرد و گفت:در دومین رویداد اجتماعی برندها مشارکت عزیزان حاضر در همایش آزاد سازی بانوان زندانی که بخاطر جرائم غیر عمد در زندان بوده اند

که قرار شد علاوه بر کمک های نقدی ،اشتغال و کارآفرینی هم در داخل زندان بپذیرد.

این مقام مسئول در پایان افزود :از همایش برگزار شده و مطالبی که در این همایش ارائه شد بسیار رضایت بخش و جنبه آموزشی داشت و تقدیر و تشکر از برندهای شایسته و مطرح ملی در جای خود بسیار قابل توجه بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

اسکرول به بالا