پیام تبریک رئیس اتاق تعاون استان تهران به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن

محمد خان بلوکی رئیس اتاق تعاون استان تهران ، طی پیامی، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف به ویژه جامعه بزرگ تعاون تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ…

 

در تاریخ سلحشوری و اقتدار مردم ایران زمین ۲۲ بهمن یادآور رشادت همه آحاد جامعه‌ای است که از ظلم شاهنشاهی به تنگ آمده و دست در دست هم دادند و کشور را از زیر یوغ طاغوتیان رهانیدند.

همانطور که رهبر کبیر انقلاب میفرمایند:دشمنان سعی میکنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم میآورد. سعی میکنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این ایام مبارک را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف به ویژه جامعه تعاون تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مردم غیور ایران ضمن بزرگداشت ایام دهه فجر، و حضور در راهپیمایی22بهمن ، خود را برای انتخاباتی با شکوه آماده ‌کنند و تداوم بخش مسیر عزت ایران اسلامی عزیز باشند.

سعی کنید این پرچم را تا زمان ظهور حضرت حجت(عج) حفظ کنید و به دست او بدهید و همه در مراسم 22 بهمن طبق قرار قبلی با تعاونگران و پرسنل و اعضای محترم اتاق تعاون استان تهران دعوت میگردد فردا رأس ساعت ۹ صبح ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ جهت شرکت در راهپیمایی، جلوی درب اتاق تعاون استان تهران منتظر شما بزرگواران هستیم.

 

انتهای پیام /

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

اسکرول به بالا