برگزاری هشتاد و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران، هشتادوهفتمین جلسه شورای گفتگو ی دولت و بخش خصوصی ۲۶مرداد ۱۴٠۱ در اتاق بازرگانی تهران در حال برگزاری است.

در این نشست ابراهیم تهرانی و خاطره استاد رضایی به عنوان نمایندگان اتاق تعاون حضور دارند و موضوع تشکیل دادگاه های تجاری از نکات ویژه این جلسه است.

در این جلسه محسن منصوری، استاندار محترم تهران و رئیس شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در این جلسه به سخنرانی پرداختند.

روند پیگیری اجرایی شدن ماده ۲۹ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و تشکیل دادگاه های تجاری توسط دکتر حسن فروزان فرد رئیس محترم کمیسیون قضایی و مبارزه با فساد و عضو هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح و به عنوان موضوعات مهم در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

محمد رضا صدیق پور، دبیر محترم انجمن تولید کنندگان جوجه یکروزه کشور، مشکلات انجمن جوجه یکروزه در رابطه با کاهش تولید جوجه و اثرات آن در بازار مرغ را مطرح کرد.

مهندس میر بلوک، دبیر و عضو محترم هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مشکلات و چالش های حوزه تولید خدمات که به طور کلی شامل: تسهیلات پرداختی بانک ها به تولید کنندگان بر مبنای گردش مالی، عدم بهره مندی واحدهای غیر تولیدی از مزایای ماده ۱۳۸ مکرر قانون مالیات های مستقیم، مشکلات موجود حوزه خدمات با سازمان تأمین اجتماعی، نیاز به اختصاص زمین های متناسب با امور آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی در فضای شهری و طرح مشکلات شرکت دیجی کالا  را بیان کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

اسکرول به بالا