قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی کشور

شورای محترم قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی کشور با توجه به شرایط اقتصادی بازار محصولات باغی ، اعلام قیمت تضمینی محصولات باغی در سال 1402 را منتفی و تا اطلاع ثانویی حذف نموده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، اقای حمید قاسمی امیر،معاون پشتیبانی ، توسعه اقتصادی و امور بین الملل اتاق تعاون استان تهران پیرو پیوست نامه وزارت جهاد کشاورزی گفت:

شورای محترم قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی کشور در جلسه مورخ 1402/7/24 با توجه به شرایط اقتصادی بازار محصولات باغی ، اعلام قیمت تضمینی محصولات باغی در سال 1402 را منتفی و تا اطلاع ثانویی حذف نموده است.
این شورا مصوب کرد عندالزوم برای هریک از محصولات باغی براساس شرایط بازار،با پیشنهاد معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی ، اتخاذ تصمیم و اطلاع رسانی خواهد کرد.
بنابراین ، به کلیه تعاونی ها و اتحادیه های کشاورزی توصیه و اعلام میگردد محصولات باغی خود را بر اساس شرایط اقتصادی بازار و جامعه ، و با در نظر گرفتن قیمت های رقابتی رقبا قیمت گذاری نموده و حد واعتدال در قیمت گذاری را با در نظر گرفتن آیتم های منطق اقتصاد کشاورزی رعایت نمایند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

اسکرول به بالا