رییس دبیرخانه و دبیر ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی کشور در حاشیه کنگره باور:اشتغال همراه با روحیه جمعی و تعاون گرایانه از دستاوردهای کنگره ملی باور است

این یک فرصت مغتنم در جهت کمک به اشتغال زنان و نشان از باور به حضور زنان ایرانی در حوزه هایی چون ایجاد اشتغال همراه با روحیه جمعی و تعاون گرایانه شان است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، آزیتا همتیان رییس دبیرخانه و دبیر ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی کشور به گفت: حضور در رویدادهایی مانند کنگره ملی باور در راستای گردهمایی بانوان توانمند و فعال کارآفرین و نوآفرین نشان از اهمیت و نگاه ویژه حکمرانی دولتی به بخش،خصوصی بالاخص زنان دارد.

دبیر ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی کشور تصریح کرد: این یک فرصت مغتنم در جهت کمک به اشتغال زنان و نشان از باور به حضور زنان ایرانی در حوزه هایی چون ایجاد اشتغال همراه با روحیه جمعی و تعاون گرایانه شان است.

وی جهش کسب و کارهای خانگی را نتیجه حمایت دانست و اظهار کرد: با نگاه خاص و حمایتهای دولت مردمی سیزدهم از کسب و کارهای خانگی ما امروز به جهش و شکوفایی بی سابقه ای نسبت به ادوار گذشته رسیده ایم به طوری که در خصوص مجوزهای مشاغل خانگی با رشد ۲۰۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ و ایجاد اشتغال پایدار ۱۰۳ هزار نفر یعنی سهم ۱۰ درصدی از ایجاد یک میلیون شغل ایجادی دولت نشان دهنده سیاست گذاری دولت در این حوزه است .

همتیان تاکید کرد: در یکسال و نیم گذشته بیش از ۸۵ درصد جامعه هدف ما زنان بودند که در مورد مجوزها پرداخت تسهیلات و اشتغال ایجادی مشاغل خانگی نسبت به مردان ۸۰ پیشی گرفته اند.

وی در پایان افزود: امید به آینده به عنوان اینکه ایران اسلامی مرکز تمدن نوین جهانی خواهد بود و حضور توانمند و باشکوه زنان با اعتقاد و اعتماد به خود و توانایی های خود مهمترین اصل در جهت باور داشتن به زنان است. هرگاه زنان در کنار نقش مادری و مدیریت خانواده به توانایی های خود به عنوان زنان اثرگذار در جامعه باور داشته اند موفق شده اند امید به آینده این کشور قطعا کلید موفقیت خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

اسکرول به بالا