برگزاری سومین جلسه کمیسیون مصرف اتاق تعاون استان تهران

سومین جلسه کمیسیون  مصرف اتاق تعاون استان تهران در 28 آبان ماه 1402 با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران ، در این جلسه ، مقرر شد که در خصوص جذب و توزیع سهمیه های تخصیصی سازمان جهاد کشاورزی بین تعاونی ها با تجمیع آمار و اطلاعات مکتوب اقدام گردد.
و همچنین میز خدمت اتاق تعاون شامل خدمات متنوع آموزشی درخصوص امور مالیاتی ، ارزش افزوده ، نحوه تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و هر دوره ای که به تناسب نوع فعالیت و نیاز تعاونی ها و مدیران اعلام گردد برگزار گردد.
گفتنی است به منظور تقویت بنیه اقتصادی اعضا تعاونیها و کاهش فشار تورم بر اقتصاد خانواده آنان و رقابتی نمودن خدمات تعاونی ها، از امکانات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و سایر سازمانهای ذیربط هماهنگی لازم صورت پذیرد.
لذا در خصوص برگزاری نمایشگاه های مناسبتی ( بهاره و پاییزه) و تقویت حضورتعاونی ها در عرصه های اقتصادی هماهنگی لازم از طریق کمیسیون مصرف صورت پذیرد.
مقرر گردید به منظور ساماندهی امور و تقویت سیستم تامین و توزیع کالا و خدمات پس از فروش و تهیه انبوه کالا درجهت صرفه و صلاح تعاونی ها و وحدت رویه بین تعاونی های مصرف و متمرکز نمودن پراکندگی جغرافیایی تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری نسبت به تعیین هیات موسس و ایجاد اتحادیه تعاونی های مصرف کارکنان استان تهران اقدام گردد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

اسکرول به بالا