بازدید رئیس اتاق تعاون ایران از اتاق تعاون استان تهران/ بعد از اتاق ایران شاخص ترین اتاق کشور اتاق تهران است

بعد از اتاق ایران شاخص ترین اتاق کشور،اتاق تعاون استان تهران است که می‌تواند مکملی برای اتاق تعاون ایران باشد و انتظار میرود از اتاق تعاون استان تهران به جهت اهمیت اجتماعی و میزان تاثیر گذاری، کارایی نسبت به سایر استان ها عمل کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران،بهمن عبداللهی،ریاست اتاق تعاون ایران در طی بازدید از بخش های مختلف اتاق و تقدیر و تشکر از تدبیر ریاست اتاق تعاون استان تهران و هیئت رئیسه گفت:از آرامش و طمأنینه به دور از حاشیه و غیر ضروری اتاق تعاون استان تهران و احساس خرسندی خود بیان داشت:که به جرأت میتوان گفت بعد از اتاق ایران شاخص ترین اتاق کشور،اتاق تعاون استان تهران است که می‌تواند مکملی برای اتاق تعاون ایران باشد و انتظار میرود از اتاق تعاون استان تهران به جهت اهمیت اجتماعی و میزان تاثیر گذاری، کارایی نسبت به سایر استان ها عمل کند.

وی با تاکید برحضورو تبادل و تعامل حداکثری ریاست و هیأت مدیره اتاق تعاون استان تهران در جلسات اتاق ایران گفت: آماده تفویض برخی از وظایف اتاق تعاون ایران اعم از حضور در مجامع و شورا ها و کمیسیونها،و… به اتاق تعاون استان تهران هستیم.

وی خاطر نشان کرد:بر اساس مسئولیت های بسیاری که اتاق تعاون ایران دارد و دیدگاه مثبت دولت سیزدهم نسبت به بخش تعاون نیاز به تقسیم مسئولیت های ملی اتاق تعاون ایران میباشد.

 

عبداللهی اظهار داشت:در کشور ما بالغ بر ۲۰۲۰ نقطه شهری که ۲۰۰ نقطه فقط در پایتخت کشور که محروم از امکانات شهری هستند که به هیچ وجه قابل سکونت نیست و متاسفانه ۱۹ میلیون از جمعیت کشور در مناطق محروم سکونت دارند.

وی افزود:با تشکیل ستاد محرومیت زدایی “طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وتاکید بر زمانیکه این نقاط باز سازی نشدند، اعلام نکنید که دچار دموکراسی نشود یک کار جهادی باشد و به نتیجه برسد.” درحال حاضر تمامی تلاش اتاق تعاون ایران بر عملیاتی شدن این تعهد و مسئولیت اجتماعی و روند اجرایی آن میباشد. در این بین نقش اتاق تعاون استان تهران بسیار حائز اهمیت میباشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ستاد محرومیت زدایی که با عضویت ۲۱ دستگاه در این ستاد که وظیفه حمایت و پیگیری و کمک به انجام اینکار را دارند افزود: ساماندهی ۲۰۰۰ هزار تعاونی مسکن و ساخت واحد‌های مسکونی برای این افراد توسط اتاق تعاون ایران و اتاق تعاون استان تهران از نظر حیثیت ملی ارتقا خواهد داد و هم کار ماندگاری از بخش تعاون خواهدبود، به حول قوه الهی و همت جمعی.
در ادامه محمد خان بلوکی،ریاست اتاق تعاون استان تهران ضمن تشکر از ریاست اتاق تعاون ایران و هیئت همراه در مورد تغییر و تحولات انجام شده در دوره جدید اتاق استان تهران همراه با ارائه واحدهای فعال در اتاق گفتگو و اعلام تاکید بر تبادل و تشریک مساعی فی مابین
اتاق تهران و ایران، همچنین فعالیتهای قابل تدوین و توسعه در روند خدمات نمودند.
وی افزود طی اقدامات و پیگیریهای انجام شده از ابتدای سال، امیدوار به افزایش و توسعه شعب داوری، همچنین افزایش پذیرش کمیسیون نظارت، و با توجه به راه اندازی معاونتهای اجرایی در حوزه شناسایی پتانسیلهای مختلف اتحادیه ها و تعاونیهای فعال استان و شهرستانها مقدمات ورود به بخش توسعه و سرمایه گذاری و بازار تا پایان سال هستیم. تا با ارائه برنامه بر پایه آمار حقیقی اقدامات مناسبی برای خانواده تعاون استان تهران و شهرستانهای استان داشته باشیم.

 

مشاهده ویدیو

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

اسکرول به بالا